Jakie procesy można obsługiwać w gotowym systemie CRM?

Jakie procesy można obsługiwać w gotowym systemie CRM?

W każdej firmie dziennie realizowanych jest wiele zadań. Poczynając od działań marketingowych i obsługi klientów, aż po wytwarzanie dóbr lub... Zobacz więcej

Jak wybrać system dla agencji pracy?

Jak wybrać system dla agencji pracy?

Prowadzenie nowoczesnej agencji pracy, to obecnie nie tylko osiąganie obranych celów biznesowych. To także właściwe użycie systemów informatycznych, które pomagają... Zobacz więcej

Jak zwiększyć efektywność rekrutacji?

Jak zwiększyć efektywność rekrutacji?

O skuteczności agencji pośrednictwa pracy decyduje wiele czynników: liczba odpowiedzi na poszczególne oferty, liczba rekrutacji zakończonych sukcesem, skuteczność poszczególnych pracowników,... Zobacz więcej

Jak analizować procesy sprzedażowe?

Jak analizować procesy sprzedażowe?

Jeśli prowadzisz swój biznes, to dobrze wiesz, jak ważne jest analizowanie działań i ciągłe udoskonalanie strategii. Jakie parametry należy jednak... Zobacz więcej

Jak budować profile kandydatów w systemie dla agencji pośrednictwa pracy?

Jak budować profile kandydatów w systemie dla agencji pośrednictwa pracy?

Agencje pośrednictwa pracy, zajmujące się znajdywaniem kandydatów na oferowane stanowiska, gromadzą mnóstwo informacji i dokumentów kluczowych z punktu widzenia podejmowanych... Zobacz więcej

Jak wyszukiwać kandydatów w systemie dla agencji pośrednictwa pracy?

Jak wyszukiwać kandydatów w systemie dla agencji pośrednictwa pracy?

Agencje pracy tymczasowej gromadzą mnóstwo informacji o kandydatach. Jak je przeszukiwać, aby precyzyjnie dopasowywać aplikujących do stanowisk? Istnieje wiele metod,... Zobacz więcej

System CRM - Twoja najlepsza inwestycja

System CRM - Twoja najlepsza inwestycja

Na pytanie „co jest najcenniejszym zasobem w Twojej firmie” przedsiębiorcy udzielają różnych odpowiedzi, w zależności od branży, w której działają.... Zobacz więcej

W chmurze czy lokalnie? Wybór najlepszego systemu CRM

W chmurze czy lokalnie? Wybór najlepszego systemu CRM

CRM to narzędzie, które pomaga w nawiązywaniu bliższych relacji z klientami, zapewnia profesjonalną obsługę konsumenta, ułatwia sprzedaż oraz wspomaga rozwój... Zobacz więcej

CRM dla masażystów i fizjoterapeutów

CRM dla masażystów i fizjoterapeutów

Wykonywanie zawodu fizjoterapeuty lub masażysty nierozerwalnie wiąże się z bezpośrednim kontaktem z pacjentem. W pracy polegającej na świadczeniu usług zdrowotnych... Zobacz więcej